آیت الله وطن خواه با حضرت آیت الله کمیلی دیدار و گفتگو کرد

آیت الله کمیلی خراسانی در این دیدار که در محل موسسه انوار توحید برگزار شد گفت: تشکیل مجمع علمای اخلاق در قم از مهم ترین امور بوده که بحمدالله در حال شکل گرفتن است و اساسنامه آن هم خدمت مدیریت محترم حوزه های علمیه تقدیم شده است.

پایگاه اطلاع رسانی موسسه تحقیقاتی پویندگان انوار توحید، آیت الله کمیلی خراسانی ضمن دعوت از آیت الله وطن خواه جهت شرکت در جلسات مجمع علمای اخلاق افزودند: باعث خوشحالی اینجانب است که می بینم جناب عالی هم به مانند ما دغدغه های رفع مشکلات و معضلاتی اخلاقی جامعه را دارید.
ایشان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بعضی از علما با افزایش سن گوشه گیری اختیار می کنند و از متن جامعه فاصله می گیرند در حالی که ما تا آخرین لحظه ی عمرمان نسبت به تعلیم و تربیت اخلاقی مردم و بویژه نسل جوان متعهد بوده و باید به وظیفه ی شرعی و اخلاقی خود عمل کنیم.
آیت الله کمیلی در پایان این دیدار  خواستار برپا شدن پر شور جلسات مجمع علمای اخلاق و مشارکت هرچه بیشتر  علما و اساتید اخلاقی گردیدند.
  آیت الله وطن خواه نیز در ابتدای این دیدار  به ذکر خاطراتی از جلسات درس استادشان مرحوم علامه سیدمحمد حسین طباطبایی (ره) و مرحوم آیت الله پهلوانی (ره)  اشاره کردند.
این استاد حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنانشان با گرامیداشت یاد خطیب ارجمند مرحوم سید احمد جبرئیل (ره) که اخ الزوجه آیت الله کمیلی و از دوستانشان بودند به تعبد ایشان در  انجام ریاضات شرعی پرداختند.
آیت الله وطن خواه در این دیدار  بر لزوم توجه جدی به نیازها و مطالبات اخلاقی جامعه و حوزه های علمیه سراسر کشور  تاکید کرده و خواستار  هم افزایی هر چه بیشتر اساتید محترم اخلاق با یکدیگر شدند و اظهار امیدواری کردند تا کمبود نیروی انسانی موجود در این زمینه با مشارکت هرچه بیشتر طلاب جوان و علاقمند برطرف شود.

اشتراک گذاری در email
Email
اشتراک گذاری در telegram
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.